Mitt liv.....

Dagen har betsäått av shopping med Sara och Maria, mycket trevligt! Jag shoppade loss inne på Body-shop till båda min mamma (julklapp) och till mig själv. det blev två lipbalm, ett juligt vanilj och ett melon :) mmmm va sweet, så fick jag ju 50 kr rabbatt och dubbla medlemspoäng =¨)

Efter stan cyklade jag hem i slasket och packade bagen och begav mig ut IGE, fast nu till F&S ekeby, Körde ett skivstångspass och Emely i klassen var även där, men emely : (jag vet fortfarande inte om vi har idrott eller idrottteori)
Efter passet stod jag och jobbade till 22, sen cyklade jag hem igen och nu sitter jag här och ska läsa en grej för Etik&Livsfrågor som jag har imorgonbitti...lite väl i sista sekund, obanligt för att vara jag......

Godnatt!

Imorgon blir det stockholm och mallan-mys!!

Kommentarer
Postat av: Saris

mooa du får inte sluta blogga!

2008-12-07 @ 14:59:14
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: malin

mallemys haha dt var kul att ha er här!

2008-12-07 @ 15:35:00
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0