Platt fall

Idag är jag sjuk, usch...låg och frös och skaka hela natten och mådde piss. Imorse vaknade jag av någon elektriker klamade in i vårt hus och kollade alla element (?) Som tur var inte det jag har i mitt rum. men jättekonstigt! Så fram tills nu har jag bara tagit det lugnt, försökt att komma på benen och bli friskare, läst lite tidning....satt mig vid datorn för att kunna sjukanmäla mig och sådär. Nu fösröker jag att plugga lite matte, gåt sådär ska jag säga er. Men eftersom jag har prov imorgon så måste jag!

Så mycket mer har jag inte på hjärtat, kanske skriver senare idag. Det blir till att surfa in på friskis hemsida nu och avboka skivtsången :(



 Ni är så jävla coola!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kryakryakryyyaa snyggis! Hoppas det blir bättre med dig!

2008-12-10 @ 13:43:35
Postat av: malin

ibland är du så fin så jag vet inte vad jag ska säga :)

2008-12-10 @ 20:21:32
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Tove

Krya, krya på dig sötnos!

Och tack för den älskvärda kommentaren.

Puss :)

2008-12-10 @ 22:06:06
Postat av: maria h

krya på dig älsko! <3

2008-12-11 @ 10:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0