Sista dagen innan sista dagen.

Då var det nästsista dagen på det här året då. Jag vaknade vid elva idag och har med andra ord tagit det riktigt lugnt idag. Sitter fortfarande i pyjamas och har kaffekoppen bredvid mig, men det var ett tag sen jag inte ställda klockan, så det förtjänar jag :)

Jag tänker lite grann på hur året egentligen har varit och har läst en del bloggar och årsresumeér och skulle själv vilja göra en egen.
Vad har hänt 2008?

Jag har blivit mer hälsosam, tänker mer vad jag stoppar i mig och försöker att röra på mig mer, jag har fått några nya vänner, varit på min första utomlandsresa till paradisön Zakythos, och det blev en av de bästa resorna jag gjort! ("snart" bär de av igen....i sommar!), jag har gått ut ettan och börjat tvåan, jag har jobbat mig upp till endast 5,5 månad tills jag fyller 18, nyss var de 2 år sen, jag har fått ett steka-hamburagre-jobb, jag har slutat på det, jag har gått från att vara värd på friskis till att bli receptionist och börja jobba dels denna jul men även 10 timmar/vecka nu i vr....tors och fre kommer jagvara i tjänst! ;) vad har hänt mer? det är så svårt och sammanfatta ett helt år. jag får nog återkomma om saker som skett. men jag har helt klart utvecklats som person och blivit mer vuxen.....det känns att man inte är 15 längre.....bekvämligheten står högre på listan och man prioriterar annorlunda. men jag tror i vilket fall som helst att det här året kommer blir hur bra som helst!
Tänk 2009, jag känner bara på mig att det kommer bli bra, så länge jag klarar av mina nya mardrömstorsdagar så ska de nog gå fint. de nya torsdagarna är nämligen inte en liten klackspark....jag börjar skolan 8.30 slutar 16.40 börjar jobba 17 (egentligen 16.30) sen slutar jag på friskis 22. FATTAR ni, från 07-22 är jag i full fart. men hur som helst så kommer nu mina helger vara helt fria, det kommer blir mycket rolig träning, jag ska börja gå på ett areboucspass i veckan, jag ska få in ett gympass och ett löppass, sen ett valfritt, tex Intinsiv :) Sen så fyller jag 18 där i början av sommaren, och i sommar ska ajg både till Gotland och nått paradis med malin och Maria. Sen vet ajg inte vad som kommer hända, jag ska få ett stort eget rum hos mamma, kanske kommer jag ta körkort, sen ska ajg till Kenya med klassen nästa vinter i jan-feb nån gång, iofs är det år 2010 men ändå, det kommer blir sjukt!

Nee nu blir det mycket text. jag ska nog klä på mig nått nu, lägga och sen lägga mig på sängen och kolla i nya vår-hmkatalogen, sen innan jag jobbet 16.30-20.30 så ska ajg gymma, blir nog styrka och kondition...jag är seg men det ska nog gå!!

Pusspusspuss, och tack för alla komentarer och respons och alla som läser, om jag missat nått som hänt mig detta år så skriv de! :)

Juste, jag blrjade blogga och ta foton detta år också. bloggen förfan, den kan jag ju inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0