Vad häner?

Vad häner med mitt bloggskriveri, min dator är ju alltid upptagen av min bror och hans små spel så därför sitter jag inte här så ofta! Sen så är jag själv iväg på en massa hela tiden känns det som, som tex jobb, träning, skola, stan och kompisar. De blir ju lär så.
Men ibland kan jag också känna att ajg så fort jag ska börja blogga blir helt omitiverad till det. Och jag vill ju ha en bra, rolig och inspirerande blogg.....ibland är det svårt att veta vad som är kul att läsa om också!

men i alla fall. Idag gick jag upp tidigt, efter att igår ha ätit grekisk middag (rostade rotfrukter och potatishalvor med fetaostbiffar och grekisk yoghurt) Ni kan ju tänka er hur gott det var?! Igår tittade jag även på finalen av stjärnor på is lite sporadiskt, yes fagge den gamle skojaren vann! Sateeee och så kollade jag på Britneys dokumentärfilm, lyssnar på hennes nya skiva nu, tack för den Tove!
Uppe tidigt var jag i alla fall för att jag skulle jobba som värd halv tio, det gjorde jag okså :) Efter jöbbee så sprang jag en halv mil på löpbandet, gick en km och så körde jag lite med skivstången och balansbollen. Nu har jag ätit "lunch" eller ja vet inte om de räknas som lunch, eftersom den blev vid halv fyra....men för mig var det lunch, känn på den ni! Älskar min kaxiga ton!

vad ska jag mer berätta om. jag bäddade rent i min säng igår och jag insåg hur mycket jag älskar att ha fina nya lakan och vara nyduschad och bara somna in och vakna ill en skolfri dag :) jsut love it. Jag har för närvarande rödvitrutiga lakan från IKEA, riktigt sådär rikemansfamiljelakan om ni fattar.

 
Bortsett från att tjejen ser lite lidande ut så älskar jag den här bilden, så fridfullt och rent och fint och härligt!

Nästa vecka har jag i alla fall:

Måndag: Skola 8.40-16.40 Jobb 17.30-22
Tisdag: Två lektioner, bal ett geografi-semanaruim om befolkning. styrkemedel 19.00
Onsdag: skola 8.30-14.30 Skivstång på kvällen.
Tosdag: Matteprov 11.30.12.30
Fredag: skola 8.40-14.10 Jobba 16-30-19.30
Lördag: Jobb: 15.00-20.00 + F&S julavslutning, jobbar på den :)
Söndag: 9.30-12.30 jobba (sista värd-passet) Träning med Amanda efteråt inne på gymmet.

Så ser det ut, en rätt fylld vecka, nått inplanerat varje dag i alla fall. men jag ska nog klara det. För veckan därpå så går jag bara i skolan tre dagar. Onsdageftermiddag åker vi på kryssning, sen på tosdag tar jag och Maria ledigt från matten, på fredagen är det JULAVSLUTNING! helt sick....då blir det fika med klasstjejerna!

Nu ska jag nog ta mig lite neskaffe, en apelsin och en näve mandlar+hasselnötter! Och så ska jag ta och läsa klart sidorna i geografin inför tosdagens diskussion, sen så ska ajg fixa lite stödord inför en bokredovisning i små grupper (pjuuh haha) Och så ska jag kolla igenom två sidor matte inför lektionen imorgon.

Ikväll blir det att packa till pappa, som jag ska till imorgon. Ska nog kika på andra avenyn också, sen så har ajg planerat att göra en hallon/jordgubb/banan-smoothie :D

Pussochkram!

Ska jag klippa lugg i nått åt det här hållet?


Kommentarer
Postat av: Therese

Många som har den bilden. Men den är fiiinn :)

2008-12-07 @ 16:53:31
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Sara

älskar din kaxiga ton! haha... ska tänka på luggen, det kan mycket väl bli fint! :)

2008-12-07 @ 17:00:29
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Idaa

KRYSSSSNING :D

2008-12-07 @ 17:00:59
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: "Erik"

Lugg låter nice, he he :)

2008-12-07 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0