When I´m on the radio ......nanana

Låten "radio"  med Danny rullade nyss på p3, vet inte riktigt vad jag tycker om den, men den sätter sig på hjärnan som en liten magnet i alla fall.
Åh jag satt precis och tittade igenom gamla inlägg på min blogg från i höstas, nu är det ju fakstikt vinter, för visst räknas december som vinter även fast det är + 10 grader vissa dagar!?. Men  httade massa mysiga bilder och så gjorde jag ju en hel del roliga saker också, av någon anledning så har den här hösten gått rätt snabbt. Om mindre än tre veckor så har halva gymnasiumet rullar förbi och endast 1,5 år återstår. Helt sjukt!!

Just nu håller jag inte på med så mycket....kommer endast ha en lektion idag vilken börjar 12.40. imorgon är jag förmodligen också ledig, har ev. en lektion vid samma tid som idag.....men kanske kan räkna den matten hemma :)
Efter skolan idag ska marrisen hem till mig och äta mellis, sen ska vi iväg på Helenas Intesivpass på ekeby 17.00, Maria ska också på ett värd-möte där efter passet. Lycka till på det finis-tanten!

Imorgonikväll ska jag jobba på friksi till 22, gå dubbelt och lära mig ekeby-anläggningen, tur att jag redan hittar i lokalerna :)  där har jag sprungit sen jag kunde springa (:

fredag - sthlm...Saga på eftermiddagen, malin direkt därefter, övernattningen i henneys nuvarande lya + julshopping på lördagen! helt perfekt! Lääängtar till huvudstaden!

Juste 17 december ska ajg på Kryssning, med Maria och paula...det är nu betsämt.....Erik ska spela, och jag har inte träffat den snubben på över två månadetr tror jag....så de kommer ju kännas.......Men det ska bli så grymt jäkla kul så jag finner inga ord. Jag,Maria och Paula....trion återförenas, för Paula saknar jag minst lika mycket om inte MER!

ja nu ska jag sluta tjöta, men nu vet ni vad jag sysslar med (:



OBS: jag vill blir brun!!! Ska man kanske ta och bli det??

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bangar inte på att "ta och bli lite brun"!

2008-12-03 @ 10:28:33
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Paula

Vilken finis du ee, saknar dig med vet du väl... men vi SES snart & dt kommer bli grymt! FÖRSTÅÅ vad kul vi kommer ha! ;D

2008-12-03 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0