"Den vita massajen"

I skolan, planerar projektet....de blir fint/ schysst!
I
går och idag har jag läst just den boken, den vita massajen. Vi håller på med ett projekt i skolan om ett afrikanskt land och min grupp har valt Kenya. Boken handlar om just en tjej som ska åka till Afrika på semester men blir kär i en massaj och stannar. De får ett supergulligt mulattbarn men sen går de lite nedför och hon drar innan hennes massaj typ slår ihjäl henne. Japps så va de med den saken. Helt sjukt att göra något sådant, har kommit på att jag har en kompis som liknar en massaj, till sättet alltså! haha....

Igår hade jag sjukt svårt att somna, verkligen PROBLEM. låg typ 2-3 timmar och tänkte på allt och inget! läste lite bok, åt lite knäckebröd och liksom bara virrade.....synd att man inte var låtskrivare och kunde skriva en låt;) har hört att de brukar hjälpa mot sämnsvårigheter.

Klockan fyra slutar jag och ska hem och käka! Sen blir det stryrkemedel på friskis 18.30!
börjar kanske tio imorgon........älskar de!

pusskyss och måste bara säga att låten Imagine är sinnessjukt bra ( av Eva cassidy & Erik Hals (?) neeee Segerstedt)

Kommentarer
Postat av: Marris

Ha ha! Känner också en sån där massaj, samma som dig typ. typ det. ;)

2008-02-26 @ 18:10:25
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0