God morgon!

Idag vaknade jag nio....ja, ni läste rätt! helt sjukt, när man längtat hela veckan efter att få sova så gör man det inte länge ändå! aja, skyller på min syskon som skriker som att de håller på att dö på morgonen.
Efter i en frukost bestående av: fil&musli, hårdmacka, juice och kaffe ska jag nu ut och gå en sväng med lite musik.....sen kanske skriva på en intervju när jag kommer tillbaka, får se hur det blir med den saken.
Ska jag i alla fall jobba på Friskis&svettis klockan tre, tar han om massa jobbiga barn :/ menmen, träningskortet blir betalt!
vad händer ikväll undrar jag? ska i alla fall inte vara hemma....maria och malin blir det förmodligen och några fler :D
Nu ska jag måla mina naglar röda, för vem vet vem jag träffar på min promenix???

Kram!

Kommentarer
Postat av: Marris

Det var en god frukost du inneskaffade din mage! :)

2008-02-16 @ 14:57:38
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0