Jag är FETmätt!

tjenatjo!
Sitter i Marias röda soffa och lyssnar på Damien Rice - 9 Crimes. mycket trevligt!
Vi har precis dragit en minigoff bestående av kladdis me fruktsallad och glassi, känns soooft!

Vi skulle ju vart nåååågra fler, vi lämnar de där.

Jag är astrött så orkar inte. Men hoppas er da har vart "värd"
Imorgon ska jag skriva en intervju, gå på stan, typ boka Thailand, löpa i skogarna.....sen hitta på nått trevligt!! kanske mysa kanske spåra....får se vart det hela leder mig. Ska i alla fall göra nått som jag aldrig gjort förrut.
Nu tänkte vi dra igång en rulle, se upp får dårarna blir det, som jag förövrigt såg på hemresan från Tennerifa! älska solresor :)

So long BIG friends!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jobbintervju?

2008-02-23 @ 10:52:53
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se
Postat av: Anonym

SPÅRAD....

2008-02-23 @ 14:49:11
Postat av: Martin

9 Crimes är så jävla bra :) Hela skivan äger faktist!

2008-02-24 @ 16:25:44
URL: http://freeney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0