Måste sooooova!

det blir aldrig riktigt som man tänk sig...skulle ju lägga mig tidigt idag. men nu sitter jag med mathilda (även kallad Fini) och håller på med att mixtra bilder :9 kul men varför just nu?? sängen e ju här bredvid mig.... den ropar efter mig (kvällsfunderingar)

Mitt "chickenrace" eller utveckligssamtal som de flesta skolor kallar de, gick i alla fall väldigt bra. Cyklade sen till träningen där det var vikarie, men det var kul och bra!! mina magmuskler börjar ju komma fram igen. de kallar vi naaaaaaaaaaajs! zakyntos i sommar nästa liksom ;)

vill även tacka min mamma för allahjärtansdag-trososrna som jag fick. idag...en liten tradition sådär :) de var extremt sexiga! hehe

puss och pill vart ni vill. Nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0