Musik!!

hejsan läsare!
Igår var en riktig trevlig kväll....jag, Maria, Kristin och maria M....kollade melodifestivalen! Åt lite choklad drack te med lite frukt! Att "benen" som vi kallar dom gick vidare i melodifestivalen kan man ju säga vad man vill om, vi tror i alla fall att de var 95 % bereonde på deras benflash! och att Frida med låten " upp och hoppa sitt inte och laara - lata dig" gick derekt till finalen är ju bara fööör kul!! hon var söt som grät också.
vi tog oss i alla fall en promenix och satt och prata till ett. Då rundade av och gled ner mellan lakanen i Kristins mysiga rum :)

Åkte hem från kristin på min trogna fina cyklel med john mayer klingandes i öronen klockan ett! (NAJS) våren är ju på riktigt typ här nu! bangar inte på de!!
Nu har jag läst lite bok, skrivit lite intervju, ätit fläskfilégryta och ska på intensivpass klockan 17.30! känns som att jag blir själv, men iofs brukar de alltid dyka upp nån man känner :) Får väll stå med mammas 40+ polare om inte annat.

Ikväll blir det lite tv....lite te och lite bok, själklart min kära computer också! den vill liksom mig nått...och jag kan inte ge vika.
imorgon börjar jag ett!!! bara för att jag är så duktig och inte har något omprov....funderar på att ställa klockan på 10.30 gå ut och gå om solen lyser och sen käka frulle och dra till plugget, har bara TVÅ lektioner så de blir lurreburre.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marris

Jag kan bara säga en sak.... Frida var NICE.

2008-02-24 @ 16:53:46
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0