Tjeeeeeena!

Idag var det sista dagen på jobbet, soft! Ska bli minst sagt skönt med lite sömn imorgonbitti.
idag var jag och maria (du betyder <3) uppe klockan halv sju. Fick lite frukost på jobbet, juste vi hade ju en date. den gick bra kan man väl säga :) crushen består! He he :)

När jag kom hem så tog jag mig två hårdmackor med leverpastej och paprika + en talrik fil med familjemusli och rostade solrosfrön! Den är liksom sjuuuuukt gott! var riktigt hungrig efter master-cirkelträningen i gymmet!
efter det tog jag i alla fall tag i mitt liv och skrev ett arbete om översvämningarna i Bangladesh..... det blev ett tung uppsats tror jag, borde få VG minst ;) Men efter 3 timmars koncentration så har mitt huvud fått nog. känns minst sagt tryggt att bo i sverige efter all fakta jag slukat.....tänk ifall de skulle komma en stor våg imorgon och våra hus skulle svämmas över (lite ironi, lite allvar)

Nu ska jag äta lite potatis med biff och tomatsås, och gurka,paprika, morot sedan läsa lite i den vita masajen....måste hinna klart med den innan tisdag, jag kämpar ska jag säga er! tänkte att helgen skulle bli hyffsat pluggfri liksom :)
Sen blir det nog tv och sängen!

Imorgon är det nya tag dock utan min pudding........e lite kär.........men ska nog blir en fin och framförallt LEDIG dag ändå!

puss&kram och en liten stänk kärlek på er!
leave a note please!

Kommentarer
Postat av: Marris

Du är sjuk, men jag gillart!

2008-02-21 @ 22:13:45
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: Totto

Alltid biff Moa. Du funderar inte på att go veg?

2008-02-24 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0