Vår/ Vinter?

yaaaaa everybody! wzup yoo?

Sitter hemma med maria som kirrar mitt hår, hoppas de blir bra...lyssnar på en bäbisskriklåt...hmmm vem har jag fått den av?

Känns ypperligt skönt med looooov, verkligen assweeeetie att kunna sova hur,var och när som helst!! Ska nog träna,träffa alla kompisar man inte hinner med annars, bo tsm med maria (misstolka det inte är ni snälla) måste plugga liiiite också......aja. Sen blir det minst en dag i stockholm :)  

Idé: Jag och maria ska flytta till söder efter gymnasiet....skaffa oss en freeeeesch lgh. Där vi också ska ha en dietistmottagning för kändisar, man akn få andra råd och tips också ;) Erkänn att det är svårt att bräcka den idén? he he!

Kvällen blir väl till en början ganska pensionärsliknande med en fläskfileé, kaffe på maten och lite let´s dance :) Får se om vi åker bortåt sen.

Måste klaga lite vädret också...vad e problemet?? from the hurt and the pain säger jag....bort med snön!! jag är ju en cyklist vafan!
Vill ha sommar NUU!

image1
nyp i rumpan på er! Ha ett skönt lov, vill ni "leka" med mig/oss så ring!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Asså liiiite ebba varing på er! snart är det väl antikerundan som gäller också ;)

2008-02-15 @ 23:08:37
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0