Yao!

Lördagskvällen blev skoj till slut, började med att vi trodde att vi skulle till gottsunda/sunnersta......det var bara det att när vi kommer dit står det bönder (?) som bara skriker BRUDAAAAAAR.....och är så sjuk äckliga med tajta mjukisbyxor på sig. Det var bara att vända och dra slusatsen, det finns folk som har det värre, tanken att jag e patetisk klarnade lite hehe!
Det hela slutade i alla fall med att jag,malin,maria och totto drar hem till Agnes på ett skönt partaj! hade riktigt skoj faktiskt :) langar upp lite bilder sen om ajg hinner.
Malin och maria sov här.....efter mycket om och men ska tilläggas. Vaknade vid elva då malin skulle hem, jag och maria tog de lite lungan med kaffe, juice, macka och fil! frukost är bäst!
Senare åkte vi ner på stan och kirrade lite smått, maria köpte bla en skoj t-shirt/klänning på carling, och jag ska nog köpa en svart skinnjacka imorgon!! yey, äntigen säger jag till de. Vädret var ju underbart idag så vi satte oss med en kaffe från pressbyrån och filosoferade lite också ;)

Imorgon blir det upp sju och jobb klockan åtta på friskis! (mitt andra hem tyyyyyp)

Nu ska jag sticka iväg på ett intensivpass på Ultuna....har bråttom!!
vad har ni gjort idag?

Kramar på er alla "fina"


Kommentarer
Postat av: Marris

Vadå "fina"? menar du att vi INTE är fina?!?!? :S Jag trodde man kunde lita på dig..! :S

2008-02-17 @ 22:09:13
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: Totto

& NÄR hade du tänkt att lägga upp bilderna på facebook!?

2008-02-25 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0