1 år sen jag var på sommarkrysset!

Jaaaani, det kom jag på nu!

Och den 11 Juli var dett ett år sen jag, maria och Paula drog en "liten tripp" ner till Kristianstad. hahahhahah.......de minnena kommer jag alltid ha med mig. ner till skåne med ett tält å en pastasallad och max 200 spänn! I like the style. ung å dum, men ändå så jävla lyckade!

Notis: På lugna favoriter spelar de BSB, jättemkt, jag får nostalgikickar, när jag var lite var jag besatt av dem på avstånd. Liksom kunde texterna stenhårt, hade alla skivor, singlar å annat fint, och dröme lite kinky drömmar. men där stannade jag.

så tillbaka till kvällen.
Under dan idag har jag legat och latat mig i solen på lyssnarängen men mamma och Larry. Vi hade med oss picknick med lite kaffe på det! Vid halv fyra cyklade vi hem igen och handlade lite på vägen.
Innan maten tänkte ajg ut och gå, jag prtade lite med maria och när jag la på kände jag bara att........varför inte springa när vädret e perfekt och jag har alla "utrustning"....så längst ån började jag springa och det gick sjukt lätt och var jättekul! liksom mitt 5 löpass denna vecka! :)

Nu måste ni få ett middagstips, ett nyttigt of course!

Nyttiga hambrugare. Kör egna biffar och ha massa grönsaker, till bröd tar ni stora isbergssalladsblad, och isället för pommes tar ni morätter, lämplig sås kan vara Tsatziki lr nån tomatröra. det var huuur gott som helst!


Mitt kök


Maten



Såhär gör man, dock såg de inte så fint ut.....sorry


Snart ska jag gå och koncentrera mig på tv:n har på Packat och klart nu....men snart drar "Vickans" födelsedagsfest igång, där min vän Erik Segerstedt är med och sjunger med sitt band Emd, vet ni vilka de är? Leona Lewis, Charlotte perelli och massa fler så också sjunga. Fattar bara inte varför de inte lika gärna kan sjunga på min fest som hennes, fast de klart...alla pengar går ju till radiofonden och funktionshindrade barn......lite skillnad kanske. Jaja....:) Vi kanske kan lösa de.

Hur tycker ni Seger är snyggast? den första, hans nuvarande stil lr den här gamla goda tiden: lite godd boy

Kommentarer
Postat av: Maria

Var det inte att du blev peppad att jag just hade sprungit? ;)

Det är ett svårt val.... Han var mer snygg-hela-tiden förut. Nu är det mer liksom "ojschaaaaan, han var riktigt het där" eller "titta bort" :).



Maria Källman, smip07b, Rosendalsgymnasiet, erikkunskap?

2008-07-14 @ 21:12:22
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0