Allsång in dah headcity!

Just go with the flow.................Jag sitter å "drar" lite chattar för tillfället. Very fun!

Igår var jag, Maria och malin som sagt i sthlm och på allsång på skansen.

Vi tog tåget 10.40 (upptåget) och slapp betela mellan arlanda-upplands Väsby, en otroligt mäktig känsla! Ofta ett tåg har en extra kostad sista sträckan bara för att de HELT PLÖTSLIGT blir sthlm-trafik, skumt!
När vi entrar sthlm så gör vi det med ett leénde, och malin är nog mest shopping-sugen av oss....så vi drar igenom lite affärer. Inne på hm köper hon ett linne och ajg två solbrillor för 20 Spänn. I like the priiiice yaaa......jag har nu 7 stycken. Får bli stora glassbruken till Grekland! :)
Men vid halv två känner vi att det är dags att dra oss mot Skansen, vi blev sjukt apsugna. Djuuuurdjuuuur typ. Så vi börjar promenara och på vägen stannar vi till vid 7-eleven för lite ice cappucino (malin banga)



När vi precis kommit till skansen överlyckiga över att ha kunnat gått in som 15-åringar och därmed sparat 70 spänn!! (stora summor för små tjejer) så var de precis ett genrep. "vi gillar stilen". Vi kollade igenom det.....blev ite småtryck bland 94 (?)-or men vafan.
      malin tyckte Erik hade en liten rumpa, och det var inte bara rumpan utan också jeansen...allt var smått. Vad ska man svara liksom? -aaa den e rätt tight?´
Efter detta stöter jag på mina grannar och pratar lite smått, världen e bra liten jooodå!
När Erik och dah gangsters ska dra iväg och typ käka, sträcker han helt oväntat ut MIN HATT ur bilen som vart hos han i typ över en måndag. Tack så jättemycket för det. Nu är den i mitt rum och ajg bara leer av att se den. Det roligaste var nog att alla trodde det var hans som han "bara" gav till mig, hehe......och att vi var såhäär tighta. Inte mig emot :)

Genrep två är vid fem och det var niiiice, vi stod på andra raden då. Men vi orkade verkligen inte stå kvar ändå till åtta så vi åt lite barnpotioner inne på restaurungen isället (då det även öööösregnade. Maria knarkade lite.....alvedon, och hon tog den i munnnen :) Bra de!


Min lööövely hatt!



Självaste allsång drog igång åtta och vi stod en bit längre bak och shakade. Riktigt kul. Uggla var ju grym! Och när Sanna Nielsen kom ut fick jag en såkallad råfeeling och började köra ettaperna med högra handen, ni vet för att nå de lite högre tonerna. Very nice, de roliga är ju att ajg akn typ hela texten också. maria&malin skämdes, jag var lycklig!
Emds jennie var också fin, de hade några dansare på scenen vilket var jättekul att se. Såg lite jobbigt ut för dem att båda sjunga, vara snygga, dansa och hålla koll på en tjej som dansar. haha.
När de hela var slut kom extranummerflaggan upp. De var då artiserna verkligen släppte loss. Wohoooo!
jag fick ställa mig i Marias och Mailns händer och blev längre än alla andra vilket ledde till att de såg mig. hahah fiiifan va kul de var! jag sjöng som fan.......deras extranummer var entertain you lr vad den nu heter med robbie Wiliams.
Efter gav vi Erik vår present - ögonfransuppböjare och ett nytt band runt handleden. Och ja, han använder helt seriöst en sån uppböjare....så nu får han och danny ha varsin.
Det ändå tråkiga med dan var/är nog att det är skillnad på nu och förr när vi åkte på gig/spelningar/happening, förrut hade Erik alltid tid att prata. Nu är allt så sjukt hysteriskt, med pressbilder, intervjer, lite tid, och 157865454587687 fans. Rätt jobbigt när man vet hur det kan vara! menmen de gör ju så gott det kan.



Sen drog vi hem. Jag somnade derekt och att jag hade sjukt ont i magen. det måste vara något fel på min mage, det har blivit såhär massa gånger nu! Jag dööör verkligen. men nu lever jag :)

detta var dagen i detalj istället för stort, som det brukar bli. Lämna en komentar om ni känner för det.
Snart ska jag gå och lägga mig för att sola på bryggan med M&M typ hela dagen imorgon. 16.30-21.30 jobbar jag! jag kommer vara trött efter det. jesus!

peace och lev sött!

Kommentarer
Postat av: maria

förlåt, men vilken HEMSK bild på mig! kul dag annars i övrigt

2008-07-02 @ 23:11:22
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vissa han alltid tar sig tid för... ;)

2008-07-04 @ 02:13:42
Postat av: Sara

yes, du fick tillbaka din hatt :D

2008-07-06 @ 13:38:29
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0