Badat

Idag steg jag upp lite halvt ofrivilligt av att min mamma sa att frukosten stod framme, jag tog tillfället i akt och steg upp. (09.30!) Om jag tänker efter så går jag fakstikt nästan aldrig upp efter tio, eller jag har liksom inte gjort det under dessa två veckor. Rätt skönt i längden ändå!
Efter att jag käkat så gick jag ut och sprang en lite kortare runda, tror den är cirkus 3 km....det var lite synd att min frukost var påväg upp a few times.....menmen, springer man 30 minuter efter frukost så kan man väl inte räkna med annat.
Hur som haver så efter min lilla tur åkte jag, mamma och Larry/Lärpan iväg till lyssnarängen och stekte, hehe......det var hur skönt som helst!! Jag underhöll mig med en bok som heter brunstkalandern (helt okej bra bok) och lite cosmopolitan + radio. dessutom så badae jag 1 gång! not baaaaad.....
Nu sitter jag och vänter på lite käk, ikväll ska jag träffa Maria på gymmet i Ekeby. Det blir nog bra!

Pussochkram!

Jag älskar att vädret är tillbaka, imorgon ska vi ut till Wik och bada, det gäller att passa på nu ju.

Här är lite bilder från när jag var hemma hos maria för nån dag sen. jag och maria är och kommer alltid att vara bäst på frukostar! Hallonplock kan också vara kul, precsi lika kul som det är att gå ner på stan en ödlsig söndagskväll och handla på Ica. (nu låter det som om vi bara har EN Ica här vilket skulle vara mardrömmen) Men vi gick till stan och sen hem igen och slank in på Ica-torbjörnstorg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0