Chris Brown - Fin kille.

Kära kära bloggläsare, ni är så tappra som fortsätter läsa min blogg........det avtar regält nu när alla reser bort, men ni (vilka ni nu är) som fortsätter kika in varje dag fortsätt så :) är det nån som vill jag jag ska skriva/lägga om upp bilder mer på nått speciellt, lämna en komentar! Ibland är det svårt ch veta vad som egentligen intresserar.....

Idag har Maria vart hemma hos mig, vi vaknade vid nio och såg att vi var tvugna att ställa in dagens badutflykt med min mamma och hennes TYP pojkvän, rätt surt när man är intsälld på att sola och bada liksom.
Istället somnade vi om till halv elva och gick då ut på en morgonpromenad. Tungt att komma ut eftersom man är så seg....men när väl nikebyxorna och joggingskorna kom på och håret var straaamat i en tofs gick det rätt bra :) När vi kom in satt vi oss och åt en långfrukost som ni kan se bilder på i inlägget här nedan.

Under dagen har vi rensat min graderob och bara umgåts lite....skrattat vid köksbordet och läst TARA 40+......haha

Moa- gud vilken barnhysteri det är! Hela tiden snackas det om babysar osv.
Maria- det kanske är för att vi sitter och läser tidningar som Tara, Amelia, topphälsa osv......
Moa- HAHAH jaa juuuuuutse, det kan det vara!

(Vi läser även Solo, cosmopolitan och VR, men man måste ju lära sig lite om de "vuxna" livet också) :)

Om en halvtimme ska ajg cykla ivg till F&S Ultuna för att löpa på bandet i cirkus 30 min, efter det blir det jobba halv sju till halv nio, mkt kort pass!
Ikväll ska jag äta melon, dricka te och kanske kolla på nått tv-program!

Hoppas ni tar vara på sommarlovet och gör bra och roliga saker, stick ut och spring om ni har tråkigt!

Min fina vän på F&S i gbg-majorna.





Kommentarer
Postat av: göööökul

Jag älskar våra situationstecken..... så jäla pinsamt!

2008-07-13 @ 17:10:09
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0