En råhård man!

Idag på jobbet diskuterade jag och Paulina mycketmycket som vanligt. Vi kom fram till att båda två är planerade männsikor som gillar att ruta in vardagen allt från när man ska träna, till när man ska äta och ringa vänner....nätsna till och med när man ska dricka vatten. Vi är nog båda lite till övedrift men hur som helst ska hon ringa mig mellan 20-21 imorgonkväll och meddela om de blir "jobbträaff" på fredag vid lunchtid....men vi vet inte riktigt om vi ska banga lr inte...de kommer nog mest bli män där.
Och appropå män....vi diskuteade homosexuella också och funderade över just en grej.
Borde inte en kille som gillar killar vara jättemanlig ja nästan råmanlig....liksom stenhård och hata de femenima och liksom "dejta" en kille just för att han inte klarar av en tjej med de fjolliga och allt tissel,tassel,pyssel och såndära som vi tjejer e bra på......om man tänker efter så borde de ju vara så, att en homosexuella killar vill ha en riktig man eftersom han inte dras till de kvinnila könet. men istäälet är de ju oftast så att de dras till femenima killar. Skumt. nån som har någon synpunkt?

Idag har jag i alla fall kört på daghammarsköldsvägen, och från mamma till pappa. Jag börjar helt klart komma igång, vilket är en skön känsla. För visst vill jag ha mitt körkort nästa sommar! Då jävlar!
Sen har jag också badat ute vid viks-slott, läst klart min bok brunstkalendern OCH springit!
Nu ska jag titta på lite satc (malin, klart den e hel, varför skulle jag ha sönder den...tönt, ooops sorry, men liksom de är ju ingen liten bebis) Aja, du e fin! I vecka och 6 dar till Grekland!


Kommentarer
Postat av: sara

början på inlägget är SÅ SANT ;) skrattade när jag läste. kan verkligen tänka mej hur du planerar när du ska dricka vatten<3(A)hehe

2008-07-31 @ 00:13:32
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha bra, jag är bara lite orolig. dt är första gången bäbisen lämnar hemmet :O ahaha

2008-07-31 @ 10:08:00
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan
Postat av: Tove

jag håller också på att komma igång med körningen faktiskt! jag körde med pappa i typ en halvtimme igår och jag börjar få in vanan med koppling, gas, växel + broms. fan, det tar ett tag att få ihop allting, haha. men men, om man satsar på körkort inom ett år så måste man ju träna hårt!



nu måste jag stänga av datorn, de åskar och blixtrar här!

vi hörs, puss

2008-07-31 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0