Friskis, mitt andra hem?

tjenatjena!

Idag blev det solning med Maria på bryggan mittemot studenternas! Väldigt soft. Vi blev asflummiga på slutet och typ dog av garv.....och det ändå vi typ skratta åt var att min pappa "skulle vara" från Arabien och att Maria hade lite kli, och behövde ha fil i trosan. Ja ni....roligt kan man ju ha! tror vi fick lite färg också.

Vid halv fem skulle jag jobba på Ultuna. men vid sex behövde ajg åka ner till Stadsparken och låsa upp och sedan låss igen (efter passet).  Efter det cyklade jag tillbaka till ultuna för att jobba 1,5 timme till! Så ikväll tjänade jag 420 spänn!
Ledaren i stadparken skulle tydligen börja ha nått kombidanspass med hiphop, salsa, street och lite afro i höst. Lät väldigt kul. det kommer vara på fredagar och lördagar....så det får bli förfest på friskan i framtiden. haha!

Imorgon blir det bad på lyssnarängen och jobb 16.30-19.30. efter det ska jag jobba en sväng...eller kanske innan badet, vi får se!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA, ofta du anklagar mig för att ha kli i trosan!? HAHA skojjjjare.... bromista..... vi kommer ha fett på våran tripp tjejen!

2008-07-04 @ 23:39:27
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0