hej schaaaaaaan!

Jag vet likosm inte riktigt vart jag ska börja.......vart slutade jag sist.
Igår var ajg på feeest, de var astrevligt. Kom hem halv tre gick upp nio! *stolt* Åkte ner på stan och köpte ett par vagabond gladiatorsandaler i en grön färg, jäkligt otippat men de är nice till min bränna som ajg stenhårt räknar med ska komma in grece!!! sen blev det en svart lite längre kofta från Indiska på rean :)
12.00-13.30 jobbade ajg på friskan igen, jag är fan där var och varannan dag! efter jobbet åkte ajg till min käre mormor och åt en standardlunch, klött, sås och potatis. Till efterrätt fick jag diamglass med jordgubbar och kaffe (DRÖMMEN).
När jag kom hem sprang jag en rask runda över Uppsalaåsen och tillbaka, 5 km på 20 min, jag gillar mitt nya löparsteg!
Ikväll har ajg och mamma vart och plockat hallon till frukosten imorgon, vi var i områden och "buskar" som jag tydligen hade vart i med min mamma och bror när jag var liten och söt i en vagn. Vi kollade även på vårt gamla gula hus som vi bodde i och blev både hon och jag nostalgiska!

De skulle inte vara helt fel och vara sisådär fyra år igen och ha föräldrar som bor ihop i en stor lgh i ett stort gult hus mitt i grönskan. baka bullar om dagarna, åka till mallis på sensomrarna och bara mysa runt med sin familj! men livet går vidare.........that´s life liksom!

Imorgon då mina damer och herrar: det blir städning av rummet på förmiddagen, och då utan en känsla av att NEEEEj, jag menar de ska bli skönt å damma av lite! Sen vid två ska ajg möta upp Maria och vi ska leta skor till henne, nu när ajg har två gladiatorpjux måste hon ju med ha ett par! ;) hur skulle det annars sluta?!
sen ska jag hem till henne och hennes pappa och äta fläskfilé och sova där. Underbart! jag räknar med asgarv!!!

Snart ska jag lägga mig och sova, måste kika i min nya cosmopolitan-tidning bara som dumpat ner i brevlådan idag!
Hörs!



Min coola,fina pooooolare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

räkna med asgarv. räkna med mig.

2008-07-20 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0