Hejdå

Imorgon åker jag till Esklinstuna, hem till fina Paula och där ska jag och maria vara till måndag. Vi ska praaaata och ta igen all tid som vi missar när vi bor så långt ifrån varanrda, hinna med ett gig med emd på söndagen (ojschaaan råkade vara ett gig, hehe), sen blir det även stan, träning och god mat. Paula måste bara bli frisk hon ligger just nu hemma och är sjuk! :( På måndag tar vi i alla fall swebuss till göteborg, där är vi till torsdag, och ska gå på lisseberg, shoppa, bada och bara mysa runt på massa cafér :)

Så ha det så jättebra alla sötnosar så ses vi säkert när jag kommer hem :)
Ring lr sms:a om ni saknar mig/vill betsämma nån dejt ;)

Kramar från Moa

Bilder från sist vi var hos Paula, jag glömmer det inte! Jag älskar er två, man ska inte missbruka det ordet....men måste fan använda det! Jag kommer aldrig glömma det vi upplevt.
Det roligaste måste nästan vart att efter Paula somnat i badkaret och jag och maria somnat i hennes soffa klockan 07.00,så väcker Paula oss max två timmar senare och undrar om vi vill med till hästen NU....och vi ville ju "spendera kvalitetstid" med varandra, så vi hänkar (jag och maria har aldrig ridit) hahah vi i ett stall efter en partykväll....vi var totalt lost och säkert där i 7 timmar....de skulle ta 2 haha! klockrent.



Kommentarer
Postat av: smarr

HAHAHA! asså badkaret.... klockrent!!! SÅ KOMISKT, längtar till eskilstuna nu!!

2008-07-05 @ 10:53:53
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0