Lyssnarängen!

Idag blir det lyssnarängen efter mycket om och med!

jag och mamma cyklar ut om en stund och så kommer perason med bussen! Ska bli kul att ses!
Om några funderar på att åka iväg och pressa kom till Lyssarängen!

Hhahaha jag har nyss testat massa kläder och skor, riktigt kul :) typ ett linne i storlek 32 och min skor jag hade på balen, mycket hett! ;)

Hörs ikväll kanske! Glöm inte eriks framträdande i sommarkrysset 20.00 med nya singeln Alone!
Och juste....jag, Maria och Erik är med i se&hör....på sidan med kändisbilder, spring och kolla (mycket pinsam text) men fiiin ändå om ni förstår.

Chill och sol....jag "spankar" er om ni inte beger er ut och solar!

Och juste, igår var madde, malin och Mathilda här på en bit mat och massa prat! väldigt trevligt! Vi satt på min balkong och snackade om förbjudna saker till över midnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0