Nöjd!

Heeeeeeeej! Tjaaaaaaa, läget då?

Idag har ajg träffat Tove....min underbara vän Tove! Vi hade en jättebra dag. Trosade lite på stan och ajg handlade en väska på hm, en sån skön modell som man både akn ha till stranden och bara på stan. Men jag är lite soäker på mörkbrun (som ajg köpte) eller svart....vad tycker ni låter bäst?
sedan fixade jag så att jag ska få lämna tillbaka mina Keds som har gått sönder, så istället kan jag köpa ett par snygga höstskor :) Jag e nöjd!
Efter stan gick vi till stadsparken och solade, med bara bikini. ojschaaan. haha en på jobbet undrade idag om jag verkligen låg där i bikini...typ som att de bara är stadsbor som gör det, men ajg e ju en stadsbo, 10 min från stan liksom!
Efter parkmys och massa snack om bland annat tvåan, de kommande året, resor, drinkar och kläder så cyklade jag hem.

Ikc´väll 17.30 till 21.30 jobbade ajg häcken av mig...eller ja, jag drack kaffe pratade med en kille som heter Fredrik och en annan som heter Johan, de jobbar där....ibland e mitt jobb så chill! man laddar på lite kort, pratar strunt om värmen som e "så jobbig" kollar omklädningsrummen och kokar kaffe.....I like it! sen idag snackade vi massa förbjudet. ojoj F&S :)
När jag kom gick ajg ut och sprang DRYGT 4 km, väääldigt skönt. Efter att jag ramlade med cyklen har ajg inte kunnat gjort det så nu var de en befriande känsla!
Nu har jag precisi ätit bland det godaste som finns.
Fil, banan, lidl-musli, nötmix, hallon och en kopp te!

Imorgon ska jag träffa paula i sthlm!! väldigt kul....en tjej som jag saknar alldeless för mycket!

Kommentarer
Postat av: Tove

Min lilla Moa, du är också underbar! Vi har det alltid så trevligt & roligt när vi ses. Ser fram emot två fina gymnasieår med dig, fester, middagar, promenader & mycket mer... PUSS!

2008-07-28 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0