Skärgården!

Nu har jag kommit hem från Maddes land som ligger lite utanför Vaxholm, närmare bestämt Resarö. Vistelsen var mycket angenäm!
När vi (Jag, Maria och Malin) kom fram till vaxholm efter att ha färdats i över en timma med en ångbåt :) så handlade vi bröd på ett konditori och sedan hoppade vi på bussen till Maddelitos hus.
Det var ett jättefint och gulligt ställe MED studsmatta, så eftemiddagen ägnades åt att hoppa på den, plocka bär i hennes trädgård, tittning på the ring 2 och sedan gjorde vi middag. Grillad kyckling, ris och massa sallad! under kvällen hade vi det asskoj, det var helt enkelt råsoft....jag och Maria la oss vid 01 medans madde och malin lubba i säng vid fyra-fem, fråga mig inte varför....... Vid tio var i alla fall alla uppe. Idag solade vi och chillade mest.
När vi skulle hem var de liiiiite drygt med båtförbindelsen. båten var 1 timme för sen och det regnade!! så vi missade uppsalatåget vilket resulterade i att jag inte hann hem innan jobbet i stadsparken. Men det löste sig till slut!
Jag har nyss duschat och gjort en omelett med banan och curry, för er som missat de så älskar jag att ha banan i mat. Min föräldrar har aldrig haft den här orientaliska finissen på mat, så när jag själv får släppa loss lägger jag gärna e nåra skivor.

Imorgon ska jag träffa Mikaela på stan, det var ett jäkla tag sen, så det ska bli mycket trevligt! vi ska luncha lite och sen förmodligen jumpa på Ingrids pass ute på Ultuna 17.00!

stay cool! och bilder kommer, vi tog huuur mycket som helst, har massa filmer också, men vet inte hur man lägger upp dem tyvärr, men det kanske är tur.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0