Sommardagar alla dagar!

hej bloggen!

jag är ganska dålig på att skriva, jag vill liksom göra så bra inlägg så då blir det ingenting alls siället.

de tre senaste dagarna har jag i alla fall solat massa, jobbat och tränat en del. I tisdags när jag skulle cykla till träningen, så möter ajg en löpare på en smal grusväg....det hela reulterar i att han inte springer åt sidan.....så jag får styra åt höger där det är lösgrus, jag "halkar" ner i diket och skrapar upp hela foten och delar av vänster vad. AJAJAJ! det gör asont och e asfult! "shit va nice". jaja, det går nog bort om en vecka lr två. (hoppas jag)
Igår var jag och badade på viksslott och på kvällen var jag på stan och käkade med Maria. Malin kom också ner en stund och vi pratade Grekland såklart. bland annat så betsämdes maten lite grann. Pasta på onsdagen till lunch, visst? hahaha

På Viksslott badade vi till och med! (är du där, köp deras kaffe, svingott)



Idag låg jag i min park bakom min mammas hus och myste i cirka 3 timmar men min nya bok, sen gick jag upp och åt middag med Maria som hade kommit. Min mamma fyller nämligen år idag, men eftersom jag skulle jobba senare åt vi två lite tidgare.

Mat: paj, efterätt kladdkaka med glass och hallon
Present: 6 matunderlägg och pengar till en Body-shopkräm fick de bli :) hon blev glad!

Eftersom vi också har nytt porslin och nya glas så e jag supersugen på att bjuda över lite folk på middag, kanske imorgon (:

och juste, efterätten som jag och maria inte brukar käka, vilket vi inte ens tänker på eftersom vi slutat käka "sånt" i påskas var megagod, och verkligen ett värt undantag! Men i längden e det nyttiga och goda bäst tycker jag. mitt sockersug e liksom som bortblåst och jag tänker inte ens längre på att jag inte käkar godis, chips,glass osv.... mer frukt,grönsaker,nötter och smotties! melon e grymt gott också! men ibland måste man unna sig! (:




Imorgon ska jag bada ute vid viksslott igen med Mamma och larry och så ska evetuellt en vän vid namn christina med. men innan ska jag upp och crossa lite och gymma! det är det enda jag kan göra med min skadade fot.

Kramkram, hoppas alla mår bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bilden på kladdkakan ser nästan godare ut än vad den var. Hehe, förlåt..... men snacka bra fotograf??? ;)

2008-07-24 @ 22:48:39
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0