Stan

Nu har jag kommit hem från stan, blev lite smågrejs :)

Två böcker, kände att det behövdes till om inte annat Grekland, så man inte blir rastlös!
Solkyddsfaktorn fick jag häromdan, sen blev det tre trosor också, mycket sköna å bra.
Till sist men inte minst nagellacksremover och ett stärkande lack,. jag har haft värsta problem med mina naglar eftersom jag väldigt ofta tar bort och målar nytt, dessutom har jag rätt tunna/sköra från början......så nu ska jag bygga upp dem med detta lack från Depend, det får helt enkelt bli lite genomskinligt ett tag. men det kan ju också vara fräscht!



Halv sex börjar jag jobba ändå till halv tio. Tur att jag kan gå och äta lite middag nån gång i mitten, så jag inte tråkar ihjäl..... när jag kommer hem blir det att packa väslan med lite nödvändigheter!Imorgon 9.40 bär det av mot skärgården och Maddes land, med mina Greaklandbudar! Ni är söta ni!
jag hoppas innerligt på solväder, så vi kan pressa där!

hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0