Stockholm dårå!

Tja!
Idag började fahen klockan nio....fullfart och upp och käka frukost med familjen. Innan upptåget gick 10.30 bytte jag väskan som ajg skrev om i förra inlägget till svart. jag känner att det bli lättare att ha ihop med andra saker, som tex allt mitt svarta :) jag e ganska nojig på dedär med färg!
jag fick i alla fall gå runt lite själva först eftersom paula och hennes familj hade försovit sig. Så jag går på Åhlens och alla hm (för att leta short-linne-pyjamas, utan resultat dock) menmen....dagen var skitbra och lagom varm för shopping!
Lunch åt vi på något ställe längst en gata, haha va dålig beskrivning! En väldigt dålig upplevelse var i alla fall att vi egentligen tänkte käka på ett jättefräscht ställe, men eftersom vi var SEX FUCKING minuter försenade (14.06 kom vi) så kostade allt 10 kr mer och då ingick inte längre kaffe och bröd....så jäkla snålt! så vi gick därifrån! Kunderan innan oss hade liksom fått dagens erbjudande. Horigt rent ut sagt!
Såhär såg de ut där vi satte oss efter surbajsstället:


Sen gick vi till Top-shop och hittade skojiga saker: väslan var skitstor, typ hela ens överdel täcktes :)


Såhär såg vi ut på Zara, både extremt seriösa!


Vis sex tog ajg tåget hem och när jag anlände hemma stod middagen serverad...mycket mysig känsla. Där ingick både kaffe, frukst, vatten och bröd. haha!
Ikväll har ajg övningskört! Enligt pappa gick det världigt bra och ajg körde "lugnt, fint och tekniskt" så ajg får väl lite på det. Man känner ju sig lite coolt där bakom ratten, bara ett par solbrillor och soft musik som saknades. den här vecakn ska ajg flrsöka köra varje dag, så imorgon vid tio på mogonen ska ajg ut igen!

Det här köpte jag i alla fall idag. linnena 50 spänn styck, svarta väskan 150 kr och kuvertväskan (partyväskan i zakynthos) 50 spänn! allt på hm.


Nu ska jag ta mig nått kvällsmål och en kopp te och sätta på sex and the city-boxen som ajg fått lånat av mallanballan!
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: mallan

du lär nog vilja ha en väska med axeband som partyväska på zakynthos? haha och jag hoppas att boxen fortfarande är hel!!!!!!!! :)

2008-07-30 @ 09:04:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0