Är sjuk, sjukt surt!

hej!

Hela den här natten har vart lite smått pain, har nämligen haft feber och bara legat och vridit och vänt mig.....så nu sitter jag här och ska snart hämta lite fler piller att svälja ner. Jag hatar att vara sjuk, ändå kan jag känna att jag vill vara det när jag är frisk. men det uttalandet ångrar jag lika snabbt när jag väl sjuknar in! Usch!

Igår var också en liten flopp! Det visade sig att det inte var några på Lyssnarängen. (förrutom vi 4 tjejer som åkte dit) Så vi satt där ett tag, sen drog vi hem. Usch på misstag! från och med nu blir det middag, mys på verandor/balkonger och film som gäller ett tag, pallar inte mer floppar!

Idag har jag bara sovit och vart hemma, ätit jordgubbar, sovit lite mera, surfat, kollat tv and so on......antar att det kommer vara så resten av dagen, ska dock försöka packa min my grejs till MAMA, ska dra till henne imorgon, och det bästa med det är att min bror ludde är på Fotbolls EM, så the place is niiice :)

Imorgon är jag ledig, på tisdag är det lite lekar mellan smipklasserna och på onsdag är det sommarlov! I helgen ska jag ha middag (förmodligen) och så ska jag till sthlm! (blommig topshop-klännig vill jag haaa) Nästa vecka fyller jag år (18 Juni) och då ska jag till mitt sommarställe med familjen+ Maria :) Ska bli rååskönt! Sen upptäckte jag nyss en väldigt bra sak, Finisarna ska nämligen till gbg i sommar och vad passar då bättre än att beöska en konsert när man ändå är där??! He he

ha en fin dag! uppdatering kommer kanske igen.


Kommentarer
Postat av: smarr

Ja, alltid kul att "få lite färg" ;) Men stackare din sjukling :( :(

2008-06-08 @ 20:10:56
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0