byebye

Nu har jag packat klart i princip allt och känner mig både fysiskt och mentalt laddad. Jag hoppas bara det blir fint väder så vi kan sola och bada, åka båt, grilla å så mycket, annars får vi (jag och maria) åka in till Karlskrona och shoppa å träna typ, och bo lite hos min kusin martina. Funkar ju fint det med :)

Jag kommer säkert blogga nått där nere i blekinge, men vi får se. Nån gång runt 27 juli åker vi hem i alla fall.

Pusspuss på er alla läsare (klyshigt) Men ha det så bra polers så ses vi när jag kommer hem. ring gärna på min mobil.

Juste. jag var hos mamma nyss på lite födelsedagsfika, jag fick en parfyme (paris Hiltosn nya-cancan, den lukta fint och lite sommrigt sött), 700 euro (till Grekland) som jag för övrigt håller på att betela in det sista på NU. sen 500 svenska kronor av min snälla mormor. Och till sist 200 spänn på weekday. jag är helnöjd och hoppas på en kamera av pappsi imorgon.! Skulle vara stor lycka såhär till somaren!

Idag på stan köpte jag också de ljusgråa jenasen jag babblade om i förra inlägget. de var 50 % rea så endast 200! Shiiieeeet! Gå till weeday å fynda.

Hörs/ Moa som kommer börja bryta på blekinska(?)



Från min och Toves fest i lördags :)



"Asbra" bild från sthlm i söndags. (15 Juni)



Min nya klänning från Top-shop :)



Min coola syrra idag, kolla hennes morderna brillor/glajjor

Kommentarer
Postat av: Saris

jag kommer hem från malta samma dag :O:P

2008-06-18 @ 00:18:52
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0