Hallå

Idag känner jag mig äntligen bättre, inte fulltfullt frisk men ändå!

Igår efter jobbet åkte jag hem till maria och myste lite grann. Vi kollade fotboll och chattde (ja, vi gillar de). Imorse så segade vi jättemycket vilkeyt var skönt, idag var även första dagen då jag slapp vakna med dunkade huvudvärk! Väldigt befriande. Sen åkte vi ner på stan vid halv ett och kikade i massa affärer, jag hittade en klänning på hm - grå, skön och lyftig och jättesnygg i ryggen men det fanns edast storlek 40, så får kolla på söndag i estocholmo :) sen fann jag även ett linne & jeans på weekday, men hoppas på att jensen reas ut, som förra året! linnet önskar jag mig av valfri, he he. la liksom undan de eftersom jag glömde ta med pengar (dumt).

När jag åkte hem stekta jag pannkakor, jag måste ge er ett tips, mosad banan, keso och kanel. det var verkligen jättegott! men de är ju så att "jag och bananer", jag är verkligen besatt. Vill ha de i allt. det är gött!

Ikväll ska jag föjla med mamma på en tjejmiddag, får hoppas att de blir skoj!

puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0