Kom igen!

Jag blir ju besviken när alla slutar komentera! de är väl inte så svårt de int? - gellivaredialekt.
Skulle vara fint om ni ansträngde er lite i alla fall.

Idag har jag varit på stan, jag fick cykla hem i ÖÖÖSREGN, har typ inte vart med om värre, som tur var hade jag regnkläder, när jag sneglar in lite lätt i ett fönster längst ån ser jag mot min blotta förskräckt att jag e sjukt lik min mamma (i regnställ) Usch, vi lämnar det.

det hände en liten kul grej inne på weekday också. jag står och provar en klänning i ett provrum, tror jag hade klänning ungefär halvvägs upp till midjan. Då kommer det en någon riktigt social kille som jobbar där och ba,
- HUR går det? ska jag hämta några storlekar, KÄNNS det bra?? :) osv.
Och där står jag lite i chock med endast bikiniöverdel och typ
- ööööö nee, de går bra. he he, jag har inte riktigt fått på mig den än.

ja, det kändes väl lite sådär, de roliga var att han även 10 min senare tog betalt för mitt linne som ajg köpte. Skojare!

Ikväll ska jag ha middag med Tove! jag hoppas att det blir en hypertrevlig kväll som man kan minnas länge. den inleds givetvis med andra halvlek Sverige-Spanien. Blir det bilder så lägger jag upp. Min kamera har pajat, men ny kommer förhoppningsvis på onsdag (pssss, då fyller jag år)

ha en härlig lördag, och blir inte för opålitliga!
Kramkram. Låttips: freeze                                                                 Freeze this moment, it´s never been better.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jätterolig kille på weekday :) Jag vill också ha sånt linne förresten! Schhnyyyggt!

2008-06-14 @ 15:57:46
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Sara

härligt att du hann bli frisk till festen :) det var kul/mysigt. du får säga när du har använt mina presenter (syftar speciellt på lilla påsen ;)

2008-06-15 @ 16:52:26
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0