"Ledig" dag

Idag alla kära readers, har jag vart på jobbmöte  kl. 12.00och lärt mig hur allt med utejumpan i stadsparken funkar, det var inte så svårt. pjuuuh. Efter det åkte jag hem till Tove min brud och blev bjuden på en asgó kyckling&wooksoppa med cocosmjölk :) Så den åt vi på hennes balle mitt i stan, härligt! efter en kopp kaffe drog vi till hennes optiker, hon ska få linser. Kul! :) Vi gick i lite affärer och sen skyndade vi oss hem.

Väl hemma planerared vi lite för ett event i helgen och jag åt en lätt middag.

18.00 var jag i Stadsparken och jobbade för första gången, min uppgift är att ta fram hela musikanläggningen, hjälpa motionärer med frågor osv. jag får även vara med på jumpapasset, vilket jag var! det var väldigt kul att se alla stammisar vara där och höra alla komentarer som " Nu ska vi köra hela sommmaren" hahaha, söta 40+ are.

18.30 e det utejumpa helt gratis i stadsparken mån.tors. typ hela sommaren, iaf juni. så kom dit. Imorgon ska kristin & Chrsitina komma och shaka ruuuumpaa :) Sköööj!

Nu ska jag lubba in i duscha och sedan lägga mig. Sista skoldagen imorgon. :( Känns lite tråkigt...............min skola e ju så fin!

jag & Tove i sexan :)


Kommentarer
Postat av: christina

åh gudars vad små och söta ni var, och vad lika ni är er idag, på ett positivt sätt!

2008-06-09 @ 23:29:16
URL: http://croissant.blogg.se/
Postat av: hanski

åh minisar! :) men soeta!

2008-06-09 @ 23:35:33
Postat av: Anonym

Ni ser ganska konstiga ut. Förlåt.

2008-06-09 @ 23:39:13
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0