Lyssnarängen

Hejsan!

Nu ska jag snart cykla iväg till lyssnarängen och mysa lite med bland annat folk från klassen :)

Under dagen har jag solat i Parken, chillat lite hemma (sovit en powernap) sprungit 6 km och ätit en jättegod grillmiddag, kött e gott!

Återkommer senare eller imorgon, har lite brådis nu fakstiskt. Imorgon ska jag i alla fall på Barnvaktsavslutning på friskis och svettis, slutar som branvakt nu och börjat som värd. Ska bli intressant och se hur det blir. Schemat imorgon börjar med skivtsång (med Björn) 11.00! Det ser ja fram emot....så de blir nog en rätt tidig kväll.

En sanning: Du ångrar aldrig en löprunda
Gårdagens ord: Krukig (man gillar ej att bada) malin och Maria e praktexempel!

Beachvolley e mitt nya intresse!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, krukig var bäst!

2008-06-08 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0