Mia och Klara

Mia och Klara, som nu mera går i repris 21.30 på söndagar kan vara ett av de skönaste programen som finns, jag älskar det! Shit va sköna de är, så jävla sjuka situationer (jag är ju en hejare på sån humor) Hårfrisörskan, butiken, killproblem-scenerna och så självklart den ensamstående morsan som sitter och tatuerar sig själv. och Svärmorn som börjar snacka om sina eksem mellan jumskarna FÖRSTA gången hon träffar sonens tjej. Ha ha! störtskön.
 Kolla de eller missa nått stort.

Nyss gjorde jag en rusch! Packade ner allt i väskan till mamma, duschade, och fixade allt. Nu sitter jag här ren och fräsch luktandes nivea med ett par gitarrtrosor och ett svart brottarryggslinne.

Det är dags att koka sig en koppp te känner jag, eventuellt ta lite nötter och sedan sova skönhetssömn. Jag mår i alla fall mycket bättre!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0