Mitt liv är fint.

Heeeeeeeej! Nu var det riktigt längesen, har inte rikjtigt haft nån bloggro ute i stugan nere i Blekinge, men nu så.

Det var i alla fall jätteskönt att koma ut i det fria och bara chilla järnet utan några måsten. Dock är jag inte någon sån person som BARA kan lata sig i över en vecka, och eftersom inte maria är det heller så tog vi ändå vara på dagarna. Midsommarafton var trevlig med lite fulla farbröder och massa god mat. Efter den fina dagen så ägnade jag och Maria oss åt att gå promenader,springa, mysa i stugan, spela kort, surfa lite smått, sola&bada och så en obligatorisk grill på kvällarna. Lite titt som tätt kom det även ut massa kusiner och annan släkt.
De två sista dagarna åkte vi hem till min Kusin martina och hade de sköööönt! Drömmen är verkligen ett fint hus efter att ha bott spartanskt i en stuga. Jag som är lite skinkig med äckel tycker ju speciellt det, hehe. Vi gick iaf på stan, hade spa, kollade på film och åt middag med min och hennes familjk tsm.
 Karlskrona är alltid lika mysigt och strö runt i....som en liten hamnstad, det är det kanske också iofs :)
I födelsedagspresent fick jag en kamera, och här kommer lite bilder som är tagna med den.



Oj va mycket bilder det blev!
Idag hyar jag vart på stan, köpt tågbiljett till E-stuna som jag och Maria ska till på lördag till måndag, på måndag åker vi till gbg till torsdag! :) wohhooo va skoj!
Nu ska jag duscha och sen gå till min mamma på lite fläskfilégryta "lyxbrud?". Ikväll kommer Maria och Madde hem till mig, vi ska dricka te, äta frukt och titta på film :)

Pusspuss! bloggar mer sen. Sommaren är bra härlig!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Snygga bilder yao, hade gärna sätt den på dig och mig som vi hade förra året också dock, men bra jobbat tjejen! Bara en grej...... har du boarn????

2008-06-28 @ 17:33:58
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0