Nån sak jag hittade, jag stressar ju inte ihjäl mig här hemma i alla fall.

DAGENS:
Klädsel:
mjukisar och nån grå mjuk långärmad sak.
Smink: nope, "inte läge" satt säga. borstade tänderna men där gick gränsen.
Frisyr: en sjuuuukt fin tofs.
Låt: lite alla möjliga, en del radio.
Vill ha: en klänning
Sjuka: feber, ont i kroppen, huvudvärk.
Drog: 2 panodil var 4 timme
Saknad: sommarlovskänslan
Köp: har inte gått utanför min lgh
Godis: Inget
Attityd: vek, pepp på att bli frisk
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: jösses, jag mår verkligen inte bra! (tur att jag e LITE brun)

Kommentarer
Postat av: smarris

Stackare! Krya på dig, tänker på dig :)

2008-06-11 @ 17:34:14
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0