NEMEN!

image171

ojsanhoppsan så mkt tjejor!

Hejschaaaan!

Gud va jag mår bra, nu känns det att sommaren typ har kommit. Vädret har ju vart här ett tag nu, men chillheten i skolan is here!! And it will stay for a looooong time :)

Idag hittade ajg ett linne på hm, nicibajsi.....köpte ett annat för några dagar sen men ajg känner att det inte är min stil, så det blir att byta det mot det jag hittade idag.....så gör jag liksom :)

Nu blev jag helt tom på saker att säga.......får väl återkomma senare ikväll om det är så att ajg känner för det.

Har i alla fall sprungit med Maria idag, sjukt varmt var det! men nu e det värt :)
 Ikväll ska jag titta på Äntligen hemma och friidrott :)

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0