regnskit

Jag kom nyss på att jag fyller år om två dagar! inte illa!

Här sitter jag i sommarkläder och det har i princip vräkt ner regn hela dagen idag. så jumpan i Stadparken lär ställas in. Där missar jag lite pengar. fuck! Men varför jag skrev min typ av klädsel e för att det är så komiskt. man försöker liksom? för de är ju sommar, bara inte sommarvärme! jag har dessutom jättesvårt att sätta på mig jeans när jag vant min med att gå med benen fria!

Snart ska jag åka iväg till min pappa och jag har packat mina kläder noganoga. Insåg att jag har jättemycket kläder, främst linnen/t-shirtar och "tunnikor/stora saker" det känns bra, slipper jag köpa så mkt sånt.
Ljusa gråa jeans, nån kort sommarjackaoch, en lite längre kofta och en brun väska vill jag ha just nu! Saker gör mig lycklig, jag är just nu inne i en shopflow! undra vad som finns i mina paket på onsdag. hmmm

Idag bestämde jag och Maria oss för att flytta till sthlm när vi tagit studenten. Det kommer bli skoj! Igår när vi givk ifrån grönan så insåg vi att det är väldigt fint där. Så vi måste helt enkelt flytta! tänk va mysigt med nån liten lgh som vi gör mucho fin, det roliga är att vi redan nu har mass asaker som matchar ihop. Så vi tror att vi kommer få det vackert hemma. Vi tänkte söka lite jobb redan på våren i trean så det är klart när vi bosätter oss :)
allt för mig

sköt om er!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Nej, jag lämnar datorn hemma, har redan alldeles för mycket med mig känns det som! :/ Klarar vi oss?!?!

2008-06-17 @ 21:35:32
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0