Soligt värre idag, 30 grader?

Tjena!

Idag har jag som sagt var på stan och köpt ett blommigt linne, som jag för övrigt ska/har på mig när jag ska på en studentuppvaktning. Ska åka om en halvtimma, så det ska bli lite kul :)

Jag har även solat idag med mina finisar, Malin och Maria. Shit va varmt det var!! men jäkligt skönt på samma gång, skulle dock inte bangat på en sjö........men imorgon så ska vi nog till Vårdsätraviken/badet :)
Dagen var i alla fall alldeles perfekt, stan, sol, chill, vänner osv.!

Efter student-grejset ska jag nog hänga lite till med Greklandbruddisarna, de är ju så trevliga, så varför inte?
Vi får helt enkelt se vad som händer, kanske fikar och bara hänger på stan.


Puss&Kram från moooiiiii!

image174image173
image175image176
image177image178

Kommentarer
Postat av: mallan

VI ÄR SÅ FINIS

2008-06-05 @ 18:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0