stan

tjenahoppsi!

Nu ska jag sova min skönhetssömn. Har vart i stan hela kvällen med Maria, Sara, skojiga Gordon och hans kompis Fredrik. Vi skulle gå på krogen men de blev aldrig så.....det blev i alla fall en mysig och ljummen kväll i stan!

Sitter för övrigt i mina leopardtrososr och känner mig very actractive :) fick dem i present förra året, men eftersom de är grymt sköna så använder jag dem :) Aja...nattsvammel antar jag att jag håller på me nu.

Ska nog i vilket fall som helst ställa klockan på nio och försöka palla mig iväg till stranden! SKÖNT, kanske ska tyill Gänby innan och köpa bikini :)


puss och god natt! Vi  hörs imorgon! Jag dööör av trötthet nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0