"The world can ever never be the same"

Tjena alla brudar och snubbar!

Jag sitter och lyssnar på Jason Mraz liveuppträdande på rixfm-festivalen i Kungsan! Shiiiiet va bra det var!!
Kom precis in från en intensivtimme i solen.... i min "badenbaden" sweet, låg och läste och lyssnade på gamla godingar. Livets goda stunder :) Fick nog lite färg också, bangar verkligen inte! This summer I´m going to be ha negah! Oooh så sexi!

Nu ska jag bege mig ner på stan och handla en bikini, ett tuptops-linne, och kanske nått mer, vi får la se. Måste också passa på att fråga.

FRÅGAN!
Är det nån som vill/behöver att par helt vanliga svarta knytbikinitrosor för 79.50 (hm) i storlek 36, med prislappen kvar. Jag har nämligen köpt fel och behöver en size mindre, de är liiite förstora och det känns inte så kul. Men är det nån som skulle vilja köpa dem av mig så jag kan köpa ett par andra skulle jag bli GLAD! priset kan ju sänkas en femma evetuellt. hahah. (jag är typ pank) . Så drygt att jag inte plomberade dem!

aja....nu ska jag sätta på mig nåra chill kläder, typ short, linne gladiatorskorna och dra mig mig min plånbok! Ska bli skönt att bara chilla lite alone. På tal om Alone, http://youtube.com/watch?v=DxFcaX24Vh8 Lyssna på den här. jag gillaren!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0