wzup today?

Tjaa, leget?

Idag har vart en lång dag.
Den började med att ajg var sjukt trött då klockan ringde 07.15. Jag steg upp och tog mig frukost, fil, ägg å kaffe. Åkte sedan till skolan och hade dubbellektion i Svenska, segt, svar: jajamen!
Efter svenskan repade jag min tetater som skulle ha premiär lite senare under dagen. det gick bra men man blir så slut i huvudet av att organisera ihop sånt där.

Klockan elva var det äntligen dags för lunch! Bigg, tomatsås och grönsaker....blev det för min del, jättegott! (tänk Mat-Tina)

När klockan slog ett var de matematisk historia som gällde, sjukt jävla kämpesegt! Jag och Maria ägnade oss åt andra samtalsämnen :)
Klockan två tog jag mig ett päron och en kopp kaffe och sedan sminkade vi oss inför tetatern som heter: Eviga Berg och de tre starka Kvinnorna - en femenistisk saga som handlar om tre starka kvinnor som bor i en dal i Japan....de är grymt mäktiga och lär upp eviga Berg inför den stora matchen mot HaleBajda - mästaren!
15.15 spelade vi upp den och det gick helt okej faktsikt! Har vart lite ångeslagt med den där pjäsen hela våren, men nu e det över!



Det är faktsikt bara spring och lek kvar för min del i skolan nu. Är dessutom helt ledig tors-mån!!! Sweeetnes on high level!

Efter pjäsen var de snabbt iväg från skolan och dags att rikta hojen mot stan. Där köpte jag en överdel till en bikini som bara fanns i underdel i helgen, en grönglimmrig rätt nice. Maria har en rosa och Malin en blå....så vi ska leka "pimp" (fel uttryck) menmen....i Zacke! Fan va de kommer bli härligt!
Efter att jag köpt bikinin åkte jag till min kära mormor och städade igenom hennes lgh i Årsta. det gick bra och var kul att prata lite strunt, läsa skvallertidningar och kolla på "du är vad du äter". Lite mat och en kopp kaffe blev det också. Fick även en fin summa pengar, TackTackTack! - går oavkortat till sommarsparningen. Ska fakstikt kolla på min tappra ekenomi nu.

Min mormor, Gun-britt som e gyrm på korsord.


Imorgon börjar jag halv tio och slutar vid lunch, det är rosendagen på schemat vilket innnebär hopp och skutt! och vi ska hålla till på gräsmattan nedanför mig, I like it! dessutom kommer matlaget att servera lunch. Så braaa va??

puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0