Abs for the summer!

TjenaTjohoo!

Sitter på min sista lektion nu (engelska) och har precis gjort en angenäm jobbintervju med Sara! Den rullade väl på ganska bra!
Ska hem till mitt hem hos pappa nu och ta mig en frukt och brygga KAFFE i litervis....bryggkaffet är fanemej de jag saknar mest när jag är hos mamma förrutom mitt rum...som e mucho trevligt hos pappa! Och så är de ju endast 5 min med cykel till skolan. Vi har även fått hela huset renoverat så de e freeecht i nuläget!

Dagens ord måste bli Bromista - Skojare/skämtare...ibland e de bra med spanska! Gillar när man upptäcker bra ord att kunna.

Ikväll måste jag plugga spanska och läsa i min bok "den vita massajen"...känns lite sådär
Men bara fyra dagar kvar till fredag! yey. Får se om jag sticker ut på en löprunda lite senare också. Jag gillar ju att vara aktiv men vill inte träna för mycket heller, sen är jag en sån person som måste ha värsta feeling för att de ska gå bra att springa. kan liksom inte "bara" göra det..... Funderar även startt på att handla mig ett par sprinters för att känna mig lite smärtare än vanligt : He he, blir nog läckert!

Imorgon ska vi utföra en massa intervjuer i skolan angående vårt projektarbete om kenya. Vi ska bland annat snacka med Mike (en snubbe från skolan som är från kenya) och även Tove som vart i Kenya nydligen. Jag tror Tove-intervjun som jag och Maria ansvarar för kommer blir Fet! vad annars liksom....har tagit med väldigt bra och speciella frågor som går rakt på sak....från att om hon blev utnyttjad - hur långt det tar att flyga, HUR dålig i magen hon var under vistelsen till om hon träffade någon het massajman.

Nog om detta!
Ha en bra måndag och kolla in låten ; Katie Melua - closest thing to crazy!
image3

12 Augusti åker jag och mina 2 brudisar till Grekland- zakynthos ska bli en schööön vecka...ska steka! Kan ju redan nu säga att de inte kommer bli så värst kulturellt......

Kommentarer
Postat av: Marris

VI KOMMER JU ÄGA ZAKYNTHOS :) längtar liite.

2008-03-03 @ 16:41:32
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: mallan

kulturellt suger. stek är dt som gäller!

2008-03-05 @ 19:05:46
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan
Postat av: Mikaela

Jag har varit på Zakhyntos! & Jag har tagit nästan exakt ett såntdär kort med min kamera. Det ligger här hemma om ni vill se. Kortet alltså.

2008-03-09 @ 16:11:37
URL: http://micha.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0