Bloggandet fortsätter.

Kom just hem från barnvaktningen på Friskis. var helt okej....en jättesöt tjej var där, som säger när hon ska hem
- Om ni behöver hjälp att städa upp alla leksaker o.sv, så kan ni bra ringa mig så kommer jag och hjälper er. Hon hette dessutom Moa och ägde på Fotboll och rockring, riktigt cooling! ;) sen gav två mig en kram, man känner sig uppskattad! :)

Idag på stan med mathilda köpte jag en klänning, i färgen grå, hade velat haft en cool blå men det var slut :( Aja, lättare att "matcha" lite chekt till grått ;) Det var en jättemysig runda med solen skinande ändå tills vi gick hem då de blev unnice väääääder.

Snart ska jag byta om från mim röda Friskisdress och sätta mig på min hojj och trampa iväg till Svartbäcken!
Ha en jättebra kväll! Och om ni har tråkigt; kolla in kärslaget 20.00 på fyran (premiär, kanske är bra ju!) sen är det Singalong 21.00 på trean....Erik och hans band eller "EEEEMD" som de kallar sig e med. Man måste ju kolla in sin pojkvän.........hehehhehehehehhe

pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Erik e MIN.

2010-10-20 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0