Dagen börjar lida mot sitt slut.

hejsan!
sitter och knapprar lite här men ska nog snart dra mig mot sängen och tv:n. Ska upp halv åtta imorgon och ha historia på morgonen, så bäst att vara pigg och allert! (uppsatsskrivning som gäller)

Idag starx efter fem när jag kom hem var jag sugen på att promenerar lite, så jag byter om till lite chill kläder och knyter på mig joggingskorna - Nelly Furtade fick till en början rulla på till "walken". Lite jobbigt att de blev snöstorm när jag gick bara...kom hem och drog igenom lätt stryka - mage, rygg och rumpa. yeah! skoj.

sen har jag fakstikt städat lite här hemma och hjälp till med sånt, stökat runt i skafferiet och nu har vi superordning kan jag lova, nån som vill komma hit och se?

Nu bokar mamma klipptid åt mig tror jag, ska bli extremt skönt att klippa mig, var agusti senast och nej det är inte okej. men spar ju ut till långt hår igen så antar att det är bra :) Ska i alla fall tunna ut de och klippa upp det lite.
Imorgon ska jag träna med maria (?) och sedan bara vara hemma och skriva lite på historian och sådär. har vart några hektiska dagar så kan behöva lite "normalt" flytande liv igen ett par dar.

På torsdag ska jag hem till Marias hus och ha spa-kväll med hela gänget - fotbollsbrudarna. och vi ska basta...smörja oss med body-shop <3, snacka skit, kolla film och käka goda exotiska frukter och fira in lovet! toppenskönt.......:)

Längtar till fredag också då Erik och hans band ska framföra sin nya singel (egenskrivna) Live! kolla de!! Jag har höga förväntningar både på de yttre, innre och musikaliska! ;) men det blir nog bra, jag och Mrs seger kommer sitta lite varma och kanske exalterade......hooo!
Bilden väcker bara så mycket sommarminnen- jag vill bara ha tillbaka den!

Puss och Kram och god natt. nu ska jag krypa ner. Alla mina vänner får lite extra kärlek och omtanke! Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju för gó du min egna lilla Moehoe. Torsdag kommer bli nice, fredag kommer bli nice, lovet kommer bli nice, livet kommer bli nice! :)

2008-03-18 @ 22:08:25
Postat av: malin

jävlar vad ni har planerat för torsdag :O haha jag fick liksom precis reda på att vi skulle köra bastu liksom :P ofta ni bestämde hela kvällen på ngn timme ;)

2008-03-18 @ 23:25:27
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan
Postat av: Maria

Gud vad jag förstår och gud vad jag .... vet inte vad... ojojoj.... blir alldelles tagen! :/ PUSS sötis.

2008-03-19 @ 22:37:29
URL: http://mariakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0