Fullspäckad dag!

Tjoho alla läsare!

Dagen D 15 mars. Började halv elva då min mobil ringde, jag gick upp och åt en lätt frukost....dock är mannen jag skulle träffa lite senare tung.

Satte i alla fall på mig kläder...yes, kläder. jeans, vitt linne, adidasjacka me skinnjackan över. kunde inte riktigt betsämma mig där, men de var ju kallt så. tog tåget 12.10 med Marias pappa (60 kr insparade) tack Janne, du betyder mest <3333333. Jag tror jag nästan älskar dig.
Träffde Paula min vän coh det blev ett kärt återseende!
Vi träffar i alla fall Erik och det var angenämt som vanligt...Lite nostalgi faktiskt. han var/är bra!

Ikväll har jag keekat pizza hos Chrstina i Sunnersta..asgott! och kollat melodifestivalen, hejade ju då på tvillingarna istället för nedbantade 50-åringa challe, men hon e väl fín antar jag.
sen åkte vi till en födelsedagsfest. men var för trötta så nu tar jag igen mig hos Maria.
Med tre koppar te, musik (soul) och sängsittandes.

Nu ska jag softa vidare och sedan lägga mig. ledsen för den d¨liga svenskan ikväll. Blir finare imorgon.
hejsvejs! Då kanske jag langar up biler också. maria hälsar här nu grattis.. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

tvillingarna ägde!

2008-03-16 @ 18:57:11
URL: http://s91.blogg.se
Postat av: christina

tvillingarna ska vi se live ngn gång fy fan! först nu hittade jag din blogg :)

2008-03-17 @ 00:10:17
URL: http://cstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0