Gó kväll!

Välkommen till kvällssoffan...det är Moa ch Marias myssoffa ni slått er blick in i!
Jag hoppas ni har det mysigt bland de vita täckena som finns, och att det inte är för varmt. Då får man öppna ett fönster! aa de får man....jag förstår de vettu....men Mia sluta nu..de kliar i trosan vettu, har du lite filmjök jag kan låna? lite den stämningen är det :) Är ni med mig? Kassendre min flicka.....kom upp till mamma så ska du få dig lite stekta fiskpinnar, röbin har åkt till pappe, mamma ska ha lite vuxenmyyyyys ikväll. Vettuuuuu, du kan väl gå över till en kompis va?

Singalong: Erik var Skojiiiig! Men var de bara jag eller satt han very close Sussie Eriksson? född 1963. (ja, jag googlade) Liksom 45 år, visst säker en jättetrevli "tjej" oh kan massa men naaaaaaaaaaaeeeee. nej, så...lunga dig en aning. hellre "7" år yngre än 21 år äldre. eller va säger niiiii? (hyberpipigt uttal)
Machel Jackson- imitationen var väldigt sexig i ala fall.! Maria Källman fick ta av sig sin hood, då snackar vi...............

Men hörni (sussane) Vi klarar det här utan musik. Men kan du släcka lampan Moa..............Ja det kan jag, du får kolla på min ruuuuuuuuuuumpa också (sean banan) Jag fixar detttta (hästen i andra avenyn)

Snusa´n, känns det bra att jag tar den här snusen???????
Maria- Njajjaaaaa vet inte de
Moa- nej det känns grymt fel!

Fan va mysigt vi har de.......

God natt på er (under detta inlägg har jag haft en kombodelekt av (mia i Mia&Klara) men lite göteborska..känner ni stilen då va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0