I ett grupprum.

Nu har jag varit i skolan från 08.20....börjar bli en aningen trött i huvudet och allt snurrar runt! Redovisningen av projektet är om en vecka och det börjar helt klart dra ihop sig. Eftersom det integrerar 4 ämnen så känns det viktigt och roligt om det blir bra! Tror det kommer bli fett och allt ifrån en klassisk powerpoint-redovisning.

Ikväll ska jag och resten av gruppen hem till Marjo och käka mat och klippa allt filmande!
Blir nog en promenad efter skolan längst ån idag istället för träning, är sugen på att bara vandra en halvtimme-timme till min vackra musik och fundera över livet. John Mayer, Eva cassidy, Norah Jones, bubbly-låten och doughtry´s ... stop and stair, heter den så. Lite den typen av musik är jag i alla fall sugen på   :) Solen lyser nu! banga inte. hehehehe

Jag sprang faktiskten runda på 5 km igår och rensade massa i mitt rum, har fått lite extra energi de senaste dagarna vilket jag försöker utnytja. Hur ofta är man sugen på att rensa liksom? kom fram massa skoj som gamla foton, arbeten och "dagböcker" hehe. Slängde en hel del och det känns befriande, brukar tänka att det jag inte behöver när jag flyttar hemifrån eller vill ha kvar åker i soppen. Då spar jag ofast lagom mycket. :)

Imorgon blir det plugg från halv nio till två. helt okej dag får man ta och säga. Efter skolan ska jag och maria ner på stan och kolla lite. Sen blir det intensiv halv sex med några från klassen :) Ska sedan hem till Maria och laga en god middag. på torsdagmorgon är det simmning. Shiiiiit bikinin på. Ska man ta sin guld-svartrandiga eller köra på förra årets svartblommiga. hmm. Får kanske prova när jag kommer hem ;)

LÖÖÖVE. Kanske blir en liten blogg sen när jag kommer hem. Så kan jag ladda upp en bild också.

Kommentarer
Postat av: Marris

Ofta vi får "städ-energi" samtidigt... Fast din blommade ut nära dar innan, hihi. :)

2008-03-11 @ 13:41:12
URL: http://mariakallman.blogg.se
Postat av: MATEN!

Är inte stop and stair one republic som sjunger?

2008-03-11 @ 17:57:41
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0