I skolan.

Sitter i skolan för tillfälligt och är sådär lagom mätt. 
Ska snart dra in på spanska, känns väll sådär.

På lunchen cyklade jag och Maria ner på stan, då fick man känna på att man levde. Det "spöregnade" och jeansen klibbade fast, mycket trevligt :) och så har man liksom en tjock jacka så man blir äckligt varm. Ej så glamoröst. Bytte i alla fall två saker. NU har jag bestämt storlek på min Adidasjacka (det var överdrivet svårt).
Efter det här har jag samhällskunskap ch engelska. slutar 15.10.
Skulle bara vilja krypa ner i min säng med ett blommigt påslakan införd i mjuka gråa mjukisbyxor och mysa i min säng med tv:n påsatt, en lap-top i knät och min bok som endast är 35 sidor kvar i. Den blir nog utläst i eftermiddag.

Om det slutat regna ikväll ska jag springa! älskar stretchen och duschen!

puss och kram och ha en bra måndag! image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0