Jambo!

Idag har jag vart i skolan och på jumpabumpa och shakat ruuuumpa! yes.
ville egntligen bara säga böözzzz,. Och att jag är festsugen.  inte den vanligaste känslan på en onsdag men så äre.

Om en timma slås kanlal fem på och fråga olle visar sitt fina jag i tv-rutan. Juste e en snygg gäst ikväll....men han e inte bara snygg utan en fantastiskt sångare också. Kolla om ni vill ha ett mooooment att minnas. Har ni tur ser ni mig i publiken också ;)

Erik steker......här nedan.


Puss&kram och ha en fin kväll. (jag vill bo i sthlm och vara berömd och gå och festa heeeela tin)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill oxå bo i sthlm o vara känd o festa!! såg faktiskt fråga olle och har massa åsikter!
;)

2008-03-06 @ 19:22:57
URL: http://s91.blogg.se
Postat av: mallan

lite liten skjorta där alltså :P plus att jag måste klaga lite på hans JEANSJACKA som han hade på fråga olle :S snälla människa! :/

2008-03-06 @ 22:52:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan
Postat av: Malin

Erik e gulligast

2010-10-20 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0